Home sweet home.


Så, nu är jag hemma igen.

Igårkväll satt vi först hos Carro och käkade glass, maränger (ja, inte jag då, jag hatar maränger, haha!) och smält choklad. Vi köpte även partyhattar, partynäsor och tutor som vi skrämde slag på folk med.

Sen trippade vi (födelsedagsbarnet, Jess, Emma och jag) vidare till Maggan där vi först drack vin och lite senare en flaska champagne. Vi skulle skåla 23 gånger under kvällen för att fira Carro, jag tror vi lyckades va?


Emma gick hem lite tidigare men jag sov hos henne. Bara stapplade in och så pratade vi lite för hon vaknade och sen somnade jag på soffan.
Det är konstigt vad hemma man kan känna sig på många ställen.
Jag har världens tur och bästa vänner, dom frågar alltid:
"Ulla, var ska du sova?" och sen erbjuder dom mig alltid plats. Det är fantastiskt!

Idag är det ju tydligen torsdag. Jag tror min kära bror och jag ska åka till stan och köpa mig en pc. Det blev ju ingen i tisdags!
Sen blir det nog lugnt ikväll, och party fredag och lördag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback