Bästa bästa bästa!

Oj var ska jag börja den här gången?!

Liza var ju här tors-fredag. 
Vi skulle givetvis ut,

Hade roligaste kvällen på länge måste jag påpeka (nästan alla kvällar är roliga här så det säger en hel del!). Vi satt först på Lektern där det var PROPPAT med folk och tog en halvtimme att ens komma fram till bardisken. Jag fick ett visitkort av en medelålders amerikan som tyckte att vi skulle ses, det tyckte inte jag. 

Vi (jag, Liz, J, Nettan, Nicklas och Mackan) gick till Åpenbar och röjde. Mycket Michael Jackson alltså! 

Liza och jag parkerade i baren och rätt vad det är kommer det fram en snubbe. Han och jag hängde resten av kvällen... Sjukt BRA kille. Och lång. Och snygg,
"Dom ultimata armarna!" som jag sa till Liza. Inte en massa muskler alltså, jag hatar muskler. 


Christian hette han och hade spelat i  den norska versionen av allsvenskan. Nu gick han tydligen på BI och jobbade med på nåt ställe där man skjuter lerduvor (!). 

J och Nettan badade i fontänen på Karl Johan på vägen hem, knäppjökar! 

Liza, Christian och jag tog en paus på Deli och hittade 300 spänn som vi satte sprätt på på samma ställe. Vi köpte Jelly bellys med popcornsmak, chips och så blev jag typ tvångsmatad med en macka som jag absolut inte ville ha. 

Johanna är bästa hemmafrun på hela Tellus. Hon hade gjort mat till mig idag när jag kom hem från jobbet, fisk, och jag som älskar fisk! Mums mums mums!
Godaste på länge!


Nu har jag lite åååångest.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback