Vanor.

Och traditioner.... Things change.

?

Mina grannar har nya köksgardiner. Väldigt fina!

Och här sitter jag och lyssnar på en låt som heter Pokerface.. jag kan ju inte spela poker! Eller jo, första gången i hela mitt liv jag spelade var jag med min bror i hans rum (säkert 10 år sen!) och jag fick royal straight flush det första jag fick, men fattade ju inte det själv. Bara tur! ...och den här låten är ju inte ens bra!

Idag badade jag. Mitt hår har aldrig varit såhär vågigt tror jag inte. Och tjockt! Kanske borde bada oftare?!

Vad yrar jag om egentligen?
Jag är trött på fest. Jag vill inte ens se en vinflaska nu. Däremot har jag fått nåt konstigt extremt sug efter ölkorv. Men det blir man ju inte full på hur som helst...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback