Ingenting att göra!

När jag var och tränade ikväll (ja, jag har absolut ingenting att göra, och då är det ett bra tidsfördriv!) spelade dom den här låten när vi strechade:



.. Oj vad jag lyssnade på den här för länge sen. Jag har en förmåga att snöa in på smöriga ballader, speciellt duetter.
Jag ska ha duett-vecka nästa vecka!

För övrigt känns det som att den här dagen bara varit en lång utdragen väntan på ingenting, jag har varit så fruktansvärt rastlös.

Ingen vill/kan gå ut heller.

Jess har mys-fredag, Emma ska på konsert eller nåt åt det hållet. Carro är fortfarande i Thailandet, Karla har träningsvärk.
Skickade precis sms till Ronja, hon jobbar.
Johan har tydligen åkt till Oslo, fick jag höra av Jesper, som i sin tur skulle till Åtvid.

Dötrist. Vad ska jag göra? Jag har till och med köpt vin i tid idag. Och ekologiskt också!

J har hållit mig sällskap på msn, det är det enda roliga som inträffat på hela dan! Numera går hon under smeknamnet Chicken!

Gud, jag måste skaffa mig en hobby eller nåt. Förslag tack?
(Jag är dunderdålig på handarbete, till farmors förtret. Det känns lite sent att börja med nån lagsport vid 22 års ålder? Spela gitarr kanske? Instrument kanske vore nåt för mig? Hm. Nej just det. Kommer ihåg när jag fick en keyboard med tillhörande nothäfte i julklapp när jag var typ nio, det blev aldrig nån pianist av mig för det!)

Det får nog bli en sväng ut och umgås med mina medelålders familjemedlemmar.

Hoppas ni har världens bästa fredagskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback