Titta inte på mig!

Var och tränade mellan 19 och 20 ikväll. Aerobics. Shit vad roligt det är!! Egentligen skulle det ha varit en ny tjej som hette Ellen som hade det, men nu var det SW som körde istället. (Jag har för övrigt äntligen kommit på vem människan är lik, som jag tänkt på det här... i flera år alltså! Sarah Jessica Parker är det!)

Innan vi började stod en mamma och hennes dotter bakom mig.
"Det är bra! Perfekt! Nu kan jag kolla på dig så jag lär mig!" sa mamman.
"Haha! Det skulle jag inte göra om jag var du!" svarade jag.

För grejen är såhär. Jag lär mig programmen sjukt fort. Räknar aldrig. Men! Är det för lätt (idag var det verkligen basic, även om det var roligt) tappar jag bort mig ibland. Jag blir liksom uttråkad och tänker på annat, det måste hända saker hela tiden annars blir jag seg.
Och när jag tappar bort mig, så vet jag ändå (99% av gångerna) exakt var jag är i programmet iaf, så jag kan hoppa över nåt steg eller ta ett annat för att komma rätt igen, och om nån kollar på mig så blir det fel för dom för dom har inte en aning om vad jag gör.

Jag vet att Anna-Carin brukade titta på mig också när vi tränade tillsammans, för vi stod alltid på en sidan. (Längst till vänster, det har jag gjort så länge jag kan minnas! Till och med på den tiden Carro och jag tränade... 100 år sen.)

Imorn är det fredag, hurra!
Jag ska göra soppa och får lön (bästa lönen i hela mitt liv! Här ska sparas!).
Utgång? Jess var inte sugen men jag är det, lite i alla fall. Får höra med boysen om dom är på.

OCH EN SAK TILL!
Jag är så glad! Lizas syster Stina har fått barn! GRATULERAR! Maja ska underverket heta!

Puss puss puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback