Här kommer det:

Jag har nog underskattat att titta på tv!

Eftersom jag aldrig tittar på tv vet jag inte vad som går heller.
Nu har jag precis druckit en jordgubbscider (aah, sommar!) och tittat på tv med pappa och Susanne.

Skavland.
Så bra det var!

Första gästen var Lukas Moodysson. Wow säger jag bara, så snygg karln har blivit på äldre dar! Vilka ögonfransar! Och intressant, inspirerande. Synd att han är nästan 20 år äldre än mig (och gift!).

Sen ramlade Filip och Fredrik in. Pappa och jag höll på att skratta ihjäl oss.
Därefter Petra Mede, som var ganska rolig hon också. Och sen nån slags lycko-professor.
Och sist: Kjerstin Dellert.

Vilket roligt programupplägg! Skavland, norsk och outstanding.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback