Emma ska på maskerad.

Emma säger:

ulla.. har du nåt som känns 80-tal? några kläder..

typ leopard, prickigt, randigt?

Ulla säger:

Jessan har ju en rosa typ lite sidenkofta eller vad vi ska kalla det!

Ulla säger:

Maskeradparty på g antar jag?

Emma säger:

den där från gina?

jajjemen!

Ulla säger:

Det kanske den är.

Ulla säger:

Very 80's iaf!

Emma säger:

den är ju rätt snygg va?

Ulla säger:

Jadå det är den!

Emma säger:

goodie. kanske den då.

Emma säger:

vad hade man egentligen?

Ulla säger:

På 80-talet?

Emma säger:

m

Ulla säger:

Puffig Lilli och Sussi-lugg måste du ha! Sidlugg!

Ulla säger:

Massa hårspray!

Emma säger:

haha. ja=)

Ulla säger:

Plastörhängen i nån sjuk färg!

Emma säger:

jag har ju rosa..?

Ulla säger:

Hur ser dom ut?

Ulla säger:

Jag har ett par ringar tror jag som jag fick av hon som sydde min balklänning.

Emma säger:

dom där rosa-cerisa.. platta, runda

Emma säger:

färg?

Ulla säger:

Skrikrosa!

Emma säger:

jaa!

Ulla säger:

Hur fula som helst.

Emma säger:

benvärmare! har du några?

Ulla säger:

Nae... det tror jag inte.

Ulla säger:

Jess hade den där tröjan med ett svart lackskärp nån gång, väldigt mycket 80-tal tyckte jag.

Emma säger:

jag kanske har..

Emma säger:

en tröja med lackskärp till?

Ulla säger:

Den där rosa du vet + ett svart lackskärp!

Emma säger:

aha. ja. det är 80!

Ulla säger:

Och en svart pennkjol om jag inte minns fel.

Ulla säger:

Och benvärmare!

Ulla säger:

Jag vet!

Emma säger:

har inte du nån puffig underkjol?

Ulla säger:

Och hennes rosa Reebook-skor!

Emma säger:

haha

Ulla säger:

Om du inte ska ha högklackat?!

Ulla säger:

Nej tyvärr.

Emma säger:

njae. vi ska va hemma hos dom på internatet tror jag..

Emma säger:

du har ju massa strumpbyxor i roliga färger iaf..?

Ulla säger:

Ja,visst!

Ulla säger:

Hur många som helst.

Ulla säger:

Vad vill du ha för färg?

Emma säger:

hehe.. inga leopard?

Emma säger:

mönstrade..?

Ulla säger:

Nej det tror jag inte...

Ulla säger:

Hm.

Nåt säger mig att det kommer bli väldigt kul att följa utvecklingen av det här!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback