Ska jag förvandla mig själv till ett troll frivilligt?!

Igår blev jag tillfälligt krullhårig. Emma, Jess, Carro och jag var hos C och kollade på tv/åt McDonals/godis. Så började Jess göra en låtsaspermanent på mig.
Dom andra bara skrattade rått åt mig och Carro gick igång fullstädningt!
"Sådär ska du ha håret jämt! Det är så mycket du! Du måste göra det Ulla! Kom igen nu!"



Jag bara skrattade. Men såhär i efterhand känns det ganska kul. Mitt hår är ju egentligen ganska vågigt, men oftast så plattar jag ju det om jag ska ut eller nåt.

Pappa imorse när han fick se mig:
"Oj! Wow. Jag kände inte igen dig! HAHAHAHA!"
Hur ska man tolka det?

Jag ska jobba ikväll och då ska jag se vad dom säger på jobbet.




När jag tog kortet här över fick jag se en sak. Mina förjävligt långa ögonfransar. Jag brukar gilla dom alltså, men jag kan inte blinka när jag har glasögon, och när jag målar dom så blir dom nästan för långa så det ser konstigt ut. Dom når upp till mina ögonbryn!
Vad göra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback