Mina girls är bäst.

Carro ringde mig precis och fick mig på topphumör.

"Blomsterexperten! Jag klippte bort rötterna på dom där blommorna...?"
"Gardenian?"
"Ja! Det kom ju ut en massa vätska. Vad är det?"
"Eh. Klippte du bort rötterna? Jag vet inte vad det kan ha varit!"
"Men det kliar nu... är det farligt?"
"Det tror jag inte. Men försök låta bli att pilla dig i näsan eller ögonen och tvätta händerna!"

Haha. Det finns inget som gör mig så glad och lycklig som mina fantastiska vänner! Dom ringer och det räcker med en mening så känner jag mig så tacksam för dom hela tiden bryr sig, vill träffa mig, prata med mig, hjälper mig med vad som helst när som helst och kanske framförallt för dom får mig på kanonhumör och skrattar med mig.

I lördags ringde Carro och Jess med högtalaren på.

"Ulla! Kom in hit."
"Buu. Jag mår inte bra, jag måste bli frisk tills J och jag ska åka."
"Men du blir ju inte friskare av att sitta hemma?! Du kan sitta här med oss lika gärna!"

Jag åkte aldrig in i lördags, men idag ska jag träffa Carro en sväng innan jag börjar jobba.


Kommentarer
Postat av: Anonym

hvor skal du ut å reise vennnen?

2009-02-23 @ 23:33:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback