Jag är överlycklig!

Fick världens mest överraskande sms nyss;

"Hallå där Gällivare!
Hur har du det? Jag har tänkt massor på dig, men mitt liv har varit lite turbulent på sistone.
Har lite överraskade news, fick nämligen en liten dotter den första januari. Nej, skojar inte.
(.....)
Hon är en söt liten brud som heter Filippa.
Du måste komma och hälsa på oss!
Ha dt bra!
Massa pussar!"

Min Veronica har fått barn! Jag känner mig så oerhört stolt fast jag inte ens vetat om graviditeten! Jag är så glad! Och gråter såklart...

Klart jag ska komma och hälsa på! När hon skrev igen när jag svarat skrev hon: "Jag vet att hon kommer tycka om dig!", åh gud, jag känner mig så rörd och känslig!

Vill se Filippa nu nu nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback