Snö!

Har glömt att nämna en sak!

J och jag ska till Stöten snart! Dags att damma av brädan, riva fram understället och börja ladda. Längtar så jag avlider.

Vi pyser med tåg (shit, hur ska det gå? Får man med sig allt på tåg?) upp om exakt två veckor, onsdagen 25:e.
Sen sover vi antagligen en natt hos Frida, J's syster och hennes boyfriend Johan.
Torsdag till söndag bor vi på nåt hotell.

Jag är lite småskraj för backarna kommer väl va fulla med sportlovs-stockholmare. Och jag åker med musik så jag kommer inte höra om nån skriker på mig.

Fyra dagar fulla med snö, sol (hoppas!), glidande, drinkar&fylla, afterski och fniss&skrattattacker (om jag känner J och mig rätt) ser jag fram emot.

Såhär såg det ut sist jag var i Sälen, -06 med Jess, Kalle och hans familj.


   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback