Dagens aktiviteter.

Jag tror jag kan räkna dom på en hand.

Tumme.
Bakat scones... succé! Grahamsmjöl gjorde sig alldeles ypperligt i dom också.
Och filmjölk skulle man ha i! Har man det? Kladdigt som fan blev det, men slutprodukten var helt klart över förväntan.
Och på tal om scones, vad man ska ha på dom. Godast enligt mig är helt klart bara smör, jag som aldrig äter smör annars.
Pappa och Sus tror jag brukar äta med ost och marmelad och lite allt möjligt, men då smakar det ju inte scones!

Pekfinger.
Kommit underfund med att jag är värdelös på att ta hand om blommor. Kan inte i min vildaste fantasi förstå att jag jobbat med levande växter. För i mitt rum dör dom hela tiden. (Kan bero på att jag glömmer vattna dom.)
Jag köpte liksom "rosenbuskar" förra veckan. Jag brukar inte gilla dom så mycket egentligen, men det var en sån fantastisk färg. Liksom varken rosa eller röd, nån hybrid.
Stackars rosor. Dom blir nog inte långvariga här på Klövervägen, tyvärr.

Långfinger.
Ätit apelsiner. Det behöver väl ingen längre beskrivning antar jag. Tror jag utvecklat ett beroende. Det kunde ju iofs vara värre, säg kokain eller nåt, det här är ju hur som helst mycket c-vitaminer i och inget gift (hoppas jag?!).

Ringfinger.
Hives spelar i Norrköping nån gång i mars. Jesper tycker vi borde gå dit. Kanske det. Måste leta fram den enda skivan jag äger med dom och se om jag känner nån pepp. Kan ju bli roligt om vi blir några stycken!

Lillfinger.
Tränat. Och det gick åt helvete, haha! Aldrig i hela mitt liv har jag känt mig så jävla lost på ett pass, och det var inte ens ett svårt program! AC var där och stod bakom mig. När det byttes musik och vi drack vatten sa jag till henne:
"Alltså, jag tappar bort mig på samma ställe precis hela tiden! Det är som att det saknas ett steg, jag fattar ingenting!"
Sen när jag gjorde rätt hörde jag AC ropa:
"BRA!"
Haha, så rolig hon är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback