Mina bästa bästisar!


Carro J Emma Jess                                                                                                                                    Karla Ulla

(Karla har fifflat lite med färgerna!)

Nu börjar jag skriva om oss igen och det finns liksom ingen hejd på vad jag kan säga om damerna här över. Dom är lycka personfierad för mig varenda en av dom.
Finns det nåt jag kan göra för dom gör jag det, vilken tid på dygnet det än är. Precis som jag vet att dom skulle göra samma sak för mig.
Jag litar blint på dom.
Jag kan säga exakt vad jag vill, berätta vad som helst utan att tycka nåt är pinsamt.
En annan vän sa en gång "Det ni har är väldigt speciellt." och det här är unikt, jag vet ju det.
This is family. Det är personer som stått bakom mig sen jag var en meter hög, vi har växt och växt ihop och växt tillsammans.
Och titta bara hur jävla snygga dom är!!!
Det här är det finaste, roligaste, knäppaste och mest utvecklande jag har.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback