Johannas nya ögongodis är 50+!



J har den senaste tiden tjatat typ dagligen om att hon vill gå och äta på den här snubbens, nånting Hellström... resaturang.
Nettan och jag börjar misstänka att hon är hemligt kär i honom.

"Han är lite het!" sa hon. "Lite barsk!"
"Det gillar väl du?" sa jag. "Han sätter säkert på dig på köksbänken om du vill! HAHAHA!"

.
För övrigt verkar Johanna ha fått spelet fullständigt. Hon sitter och härmar danska soim hon hör på tv:n och skriker "Tyst!" när jag pratar för hon inte hör vad dom säger.



Hon bjuder mig på Ballerina minimuffins, har aldrig ätit dom innan, men det blir godkänt betyg!



Grisen ligger och tösar sig på golvet. Jag vet inte om han spanar på mig eller Nettans mat?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback