Titta vad jag fick!



I måndags fick vi två burkar marmelad av en kund på jobbet. Vad skulle vi göra med dom då?
Jo, vi skulle äta våfflor, kom vi fram till.

Dagen efter skulle jag skicka sms och påminna min chef om att han skulle ta med sig ett våffeljärn så jag kunde fixa en massa våfflor på kvällen och ta med mig idag! Jag glömde såklart skicka sms och försov mig....

Och så igår när jag kom springande in på jobbet låg det ett stort paket på disken.
Jag blev helt paff och började skratta och frågade vad det var frågan om.

"Öppna!" sa dom. Så jag öppnade. Och fick se ett våffeljärn! Dubbelt! Det var en för tidig födelsedagspresent för dom är i Holland på mässa när jag fyller.

Så nu har jag ett eget våffeljärn! Det är jättefint. Och effektivt visade det sig!

"Du måste ju ha ett ett sen när du ska bli husmor!" sa Erik. Say what?! Haha!

Tusen tack, hur som helst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback