Sweet dreams (?).

Jag har drömt så jävla konstigt hela natten!

Eller morgonen kanske jag ska skriva.

Det började med att jag och några av mina vänner var ute och jag kärade ner i världens snyggase bartender (han existerar på riktigt!).
Vi gick runt och yrade rent allmänt och han blåste sandkorn på min axel.

Rätt vad det var var han borta och vi var på Deli och skulle hem och göra pannkakor och mitt hjärta var krossat.


Då sprang vi in i en stor park och ble tillfångatagna av ett gäng vampyrer som vi skulle gå med genom en skola. Vi blev indelade i par med vampyrerna. Jag hamnade av nån sjuk anledning med två vampyrer som var homosexuella, så dom var som tur var inte så intresserade av mig.

Sen vaknade jag. Och somnade om.


Hux flux var jag i Magaluf, fast det såg ut som Oslo.
Jag satt naken på ett torg och Jess kom och trädde på mig en lång limegrön klänning och det kom en bil med en massa folk i, bland annat en kille i glasögon som sa till Jess att ta av mig klänningen igen.

Jag fick höra att nån tjej pratat skit om mig. Så jag gick till GG, där hon tydligen skulle befinna sig.
Bardisken såg ut som disken på mitt jobb. Det var bara två av killarna som jobbade som jag kände igen. Lastra, som hade blivit smal som en pinnne, och Freddan, som hade gått upp säkert femton kilo.

Jag träffade den där tjejen, först hette hon Victoria och var blond, lite senare hette hon Johanna och var rödhårig.

Hon och jag stod och bråkade över bardisken och sen började hon gråta och sa at hon egentligen tyckte jättemycket om mig. Så jag kramade henne och så var allt bra.

Min bror var med på ett hörn också, men jag kommer inte ihåg exakt var.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback