Hej.

Sorry för dåligt bloggande ett par dagar... kommer inte in på nåt nät med min dator så just nu tjuvar jag på J's och hoppas det löser sig inom en snar framtid!

Usch jag är så ledsen precis nu. 
Jag fyller ju år imorn. 23. 
Och så ringde min moster nu precis och gratulerade i förskott, och det var ju jättekul såklart!

Men så säger hon att min morfars syster har dött. För en månad sen! Och jag visste inte ens nånting! Ibland blir jag galen på min pappa för han berättar ju ingenting! Ringde direkt efter och grät samtidigt och var så arg! 

Alva, min morfars syster kan utan tvekan kvala in som den skönaste tanten ever. 

Och när ska Alva begravas? Jo såklart imorn, på min födelsedag. 
Jag mår illa när jag tänker på det....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback