Bebis på buss gör min dag!

Idag tog jag buss nr 37 mot Nydalen hem för jag kände inte för att gå som jag alltid gör annars (det är inte långt!).

Jag precis efter mig går det på ett svart par med en barnvagn. Jag reser mig upp, men hamnar liksom brevid mamman, som sitter och barnvagnen.

Egentligen är jag löjligt förtjust i barn. Den här ungen var helt ljuvlig, Kolsvart och med små tofsar över hela skallen. Hon började smajla åt mig direkt och skrattade och stampade med fötterna.
Tittade på mig i flera minuter med jättestora ögon och jag bara skrattade också för hon var så söt.

Efter ett tag sträckte hon fram handen med en bulle som hon åt och ville bjuda mig.
"Nej tack!" sa jag och då höll hon fram den ännu mer och ville att jag skulle äta.

Rätt vad det var började pappan sjunga "All the single ladies, all the single ladies..". Haha!

Roligaste (korta) bussresan ever!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback