HÄR!

Nu har jag äntligen kommit hit. Som jag sa till J så satt jag och tvivlade mer eller mindre hela vägen och fick samtidigt lyssna på barnmorska som satt brevid mig på tåget och pratade oavbrutet i telefonen om "bäckenläge". 

Vi har haft det kalas såhär långt. Frida är här också! 
Igår var vi och såg "Män som hatar kvinnor", eller "Menn som hater kvinner", haha. Helt jävla lysande var den, gå och se om ni inte gjort. Och läs böckerna! 
Jag läste första boken när vi var här första gången 2007, och de kändes liksom som att sluta en cirkel nu när vi såg filmen här också.

Åh, jag trivs ju så bra här! Jag har inte riktigt landat än känner jag, det är som att jag är här på semester. Nu vill jag börja jobba, dricka chaite och inse att det är här I belong.

Ikväll ska vi ut och svira, det här kommer bli så jävla nice!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback