Tack mitt hjärta!

Ända sen jag fyllde år för nästan en vecka sen har J frågat mig varje dag: "Har du fått nån post idag?". Detta har såklart retat gallfeber på mig för jag blir så nyfiken! Och så idag var det dags. Såg i slow-motion att postbilen kom. Jag springer (även det här känns som slow-motion) ut och får se ett jättegulligt litet paket-brev.

(På baksidan stod det "You can't start a fire without a spark", som är J's och min mening.)

Jag blir så glad att jag skakar och försöker få upp brevet. Efter några försök lyckas jag.

Ett jättefint brev och en liten presentask!! Spännande!

 
Spana in! Så otroligt fint att jag såklart började grina!
I den så är det två olika kort på J och mig. Ett när jag är kanske fem år och hon fyra, och ett som är taget förra vintern. Finaste jag nånsin fått!
TACK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback