Så mycket skörare än fint porslin.



Den här har jag suttit längst bort på strandpromenaden vid McDonalds i Palma Nova och lyssnat på. Grät samtidigt.
Såhär i efterhand känns det sjukt fånigt att jag satt och grät i 30-gradig värme med strålande sol. Jag köpte vykort precis innan, men jag tror inte jag skickade dom. På sin höjd ett till farmor.

I flera dagar nu har jag bara velat läsa nåt jag skrev på högstadiet/gymnasiet. Har inte kvar nånting. Jo, dagböcker men dom vill jag helst inte läsa nu.
Skrev nåt som hette "Varannat kapitel är en promenad". Det hade jag velat läsa precis nu.
Vet inte var jag ska leta...
Skitsamma.

.
Idolrapport enligt Ulla:
Killarna är så extremt mycket bättre än tjejerna i år. Tror brudarna kommer fara och flyga en efter en sen när det är dags. Eller jag hoppas! Är Loulou kvar så är jag nöjd.
Måste säga att jag tyckte Elias var bäst ikväll. Knappt sett snubben innan ju!

Nu: sovdags.
Känns som en sån natt. Det är nåt som gnager.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback