HELVETE!

... med versaler! Och tusen utropstecken. Hellacopters-biljetterna är slut. Jag dööör. Seriöst. Fan vad klantig jag är. Borde låsa in mig själv i garderoben och försöka bli en bättre människa.


.....
Igårkväll var det så jävla kul. Förfest hos Jesper. Han, Johan, Nicklas och jag (Martin var där ett tag också). Jesper blandade superdrinkar och jag drack fantastiskt rödvin. Vi lyssnade på lysande musik.
Jesper
Johan
Nicklas

och helt plötsligt i köket bara spårade det ur och vi började plinga med glas, slå i diskbänken och låg dubbelvikta av skratt. Länge sen jag skrattade så mycket så länge. Johan började lyfta en kudde i soffan i takt med musik och jag bara skrattade och skrattade. Skapligt lättroad i det där tillståndet. (Finns bilder men jag hittar inte min sladd så dom kommer så småningom.)

Så var vi på väg. Sista halvan av min rödvinsflaska sveptes på vägen. Första stopp blev Platens. Inte så jättejättemycket folk så vi gick vidare till Platå. Där jag sprang på min jobbarkompis Lotta.

Jesper och jag beslutade oss iaf för att gå tillbaka till Platens där vi dansade loss och typ tömde bardisken. (Tappade bort honom lite och så hux flux hade han vunnit en massa pengar.)
Grabbarna började dricka tidigt på eftermiddagen och det började balla ur lite.

"Vad är klockan?" frågade jag nån och denna svarade:
"Två."
Vilket innebar att jag hade missat bussen som jag skulle med.

Sov i soffan hos Jesper. Nicklas och han sov i sängen och klockan åtta på morgonen ställde sig Nicklas och diskade och då var det liksom ingen idé att sova mera. Vi kollade på tv-shop och Jesper sov.

Halv elva gick bussen hem och Johan åkte med den också. Slocknade till lite och sen hade vi sällskap hem till Nicklas (han bor några hundra meter från mig).

Fan vad roliga ni är killar! Tusen tack.


Idag är jag seeeg. Tänkte gå och lägga mig kl 19.15 på riktigt. Nu är hon iaf över nio så snart är det väl dags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback