Guldmascara!

Har redan hunnit med en sväng till stan och tillbaka. Va?! Klockan är ju redan fyra!! Sprang på till Systemet (precis som alla andra... fullt fullt fullt!) och köpte vin som Malin rekommenderade för mig igår, det ska bli spännande! 7 deadly zins eller nåt heter det, rött.

Glömde helt bort att jag skulle köpa skorna, så det lite allt möjligt istället.

Träffade Kaamila på bussen hem, evigheter sen jag såg henne! Vi tjattrade hela vägen till Åtvid.

Johan ringde nyss och då hade Nicklas och han sett mig på väg från bussen. Verkar sjukt för jag såg inte dom och så bred är inte vägen, haha!

Tar bussen in igen vid halv sex, och då blir det raka spåret till Jesper. Bara jag och grabbarna vad jag vet. Kommer bli kul!


Och en sak till!

Jag förstår inte hur jag har kunnat leva utan den här! Helt otrolig är den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback