Booooring!

Jag är sjuk... ja mer sjukt än vanligt!

Överraskade mig själv med att spy flera gånger inatt och roligare nattaktiviteter har jag ju ägnat mig åt i mina dagar.

Nu är klockan 17.17 (!) och det enda jag har fått i mig idag är lite blåbärssoppa. Kul. Diabetesen är säkert jättenöjd och jag känner mig lika pigg den där fågeln som Kalle Anka ska ta kort på på julafton ni vet (den som sover).

... och sååå uttråkad! Vad ska jag göra?! Pappa ockuperar min säng och kollar på golf. Jag kan inte gå ut och det vill jag inte heller för det är bajsväder.
Jag har sovit bort nästan hela dagen. Jag har inget vettigt att läsa. Jag antar att ingen vill umgås med mig i det här tillståndet jag befinner mig i just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback