Thank you very much!

Idag vill jag bara poängtera en sak. Fan vad jag är tacksam! Så jävla nice mitt liv är (oftast).

Jag har världens bästa vänner (förstår inte hur dom orkar med mig). Lyckas skaffa nya och fantastiskt underbara hela tiden också! Tack mina kära bästisar! Finns inget som betyder så mycket för mig som er, ni är alltid number one och på guldplats.

Och så har jag världens bästa familj. Vet inte vad jag skulle göra utan er. Livet skulle kollapsa fullständigt.
 
Mina släktingar spelar i en helt egen liga, vinner Serie A-släkt-tävlingen varje år.

Alla mina grannar... finns inga ord i världen som kan beskriva hur mycket glädje, lycka och hur många månader av skratt vi delat. Tack. Ni är min familj också.


Anledningen till att jag skriver det här var att det var inne en sån jävla liten jobbig snorunge på Store idag. Hon såg ut som en köttbulle och sa "Den här vill jag ha!!!" om varje grej hon såg. Säkert 20 gånger innan hon gick ut och jag höll på att ge henne en riktig propp. Fy vilket hemskt barn.
Hon såg så jävla likgiltig och nollställd ut att jag mådde illa.



Och nu vill jag bara lyssna på Barry White.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback