Lista jag snott.

KLÄDER
Skor: Oj. Kan inte begränsa mig. Höga, låga, kil, platå. Bronx brukar va favoriter.
Sneakers: Svårt här också. Jag hade Adidas superstar redan i fyran, sen har det rullat på med allt möjligt. Men har mest Nike tror jag.
Jeans: Har typ aldrig jeans längre. Men mina älskade Miss Sixty J-Lot med dragkedja längst ner var bäst bäst bäst.
T-shirt: Har aldrig t-shirt. Jo en. Den som pappa kallar för "Hyresgästföreningen-t-shirten".
Underkläder: Roliga färger! Ofta tunna och trekant.

ACCESSOARER
Väska: Finns det nåt jobbigare än att köpa väskor?! (J kommer döda mig för det här, för hon älskar att göra det!) En väska måste ju liksom både vara praktisk, snygg och passa. Jag har en grön kuvertväska som är grym. Och dom flesta andra jag använder är second hand faktiskt!
Plånbok: Svart med rutigt "lock" som jag köpte på världens bästa butik på Karl Johan... varken J eller jag kommer på vad den heter nu bara för det!
Solglasögon: Väldigt sällan... men stora! 90-tals solglasögon är det fulaste som finns.
Klocka: En vit med orange visare som jag fick av min bror när jag tog studenten eller en "undervattensklocka" med lyse som jag haft sen jag gick i gymnasiet.

TEKNIK
Tv: Kollar aldrig på tv.
Mobiltelefon: För tillfället har jag Jessans gamla efter några missöden med mina tidigare. Vet inte riktigt vilken jag vill ha. Förslag tack?
Mp3: Åh, Ipods är det bästa som finns. Har haft tre stycken och jag tar tydligen inte så bra hand om dom för alla pajar. Nu har jag faktiskt ingen för jag lyssnar på musik i telefonen. Katastrof egentligen!
Dator: Gud jag har ingen aning! Blev säkert lurad bigtime när jag köpte den jag har nu. Nästan 15.000 spänn kostade den kommer jag ihåg. Det står KTC på skärmen och Medion på burken.

BADRUM
Tandkräm: Colgate.
Tvål: Pumptvål.
Parfym: Ska jag rabbla alla jag äger tar det hela dan. Narciso Rodriguez "For her" är favorit och helt ljuvlig.
Medicin: Insulin.
Vitaminer: Frukt?!
Huvudvärkstablett: Ipren.

MAT OCH DRYCK
Mineralvatten: Loka. Men jag är inget stort fan av kolsyra!
Vin: Vitt, rött, rosé, mousserande. Jag är inte så pipplig när det kommer till vin!
Öl: Oh no!
Drink: Rom & cola!
Bröd: Knäcke!
Glass: Cookie dough, Ben & Jerry's.

HEMMA
Säng: För mjuk för mitt eget bästa antar jag.
Lakan: Hade ett par gul- och orangeblommiga som var helt underbara (men det var nog bara jag som tyckte det!). Dom fick jag dock tyvärr inte med mig hem från Oslo så nu har jag inga favoriter.
Espressomaskin: Dricker grönt te, inget kaffe... om jag inte blir tvingad!
Kylskåp: Oftast inte jag som fyller på det men det är alltid fullt.

FÄRDMEDEL
Taxibolag: Öhh. Åker bara taxi på fyllan och då kvittar det liksom.
Cykel: Min kära Kronan!!! Den står dessvärre kvar i Oslo och skämms. Saknar den nåt oerhört.
Bil: Ända sen jag såg den här videon första gången... Porschen brudarna åker i. Åh, ge mig! (När jag får körkort, haha!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback