Klant.


Det här är den 12:e bilden man får upp om man googlar klantarsle. Väldigt roligt tyckte jag! HAJK!

Mindre roligt var det inatt/morse när jag upptäckte att den första bilden man borde få upp om man googlar på klantarsle borde vara en på migsjälv. Så jävla störd jag är!
Oj, så mycket alkohol. Oj oj, så mycket dansande med Jess mobil (alltså den som jag lagt beslag på) i fickan (!) för jag inte hade nån väska med mig. Oj oj oj. Jag har tappat den nånstans... mobilen alltså. Måste ha tappat förståndet nånstans precis innan också.

Så nu sitter jag här och är helt freaked out.  Jag har dansat bort Jess mobil. Och i mobilen sitter ett kort som är min pappas. Vadå oansvarig?! Mina vänner, får ni nån gång kids, håll dom på tryggt avstånd från mig. Skulle med all säkerhet kunna tappa bort barn också!
Oj, kan inte ens skriva, så bakfull är jag.

Jag tog bussen hem till ÅBG kl 05.35 imorse. Efter att ha letat efter min telefon lite här och var. Träffade nån snubbe som hjälpte mig att leta och vi hade kasta kastanj-tävling och han yrade om att han kunde spela nån låt som hette typ "El matchiato" eller nåt på gitarr.

Om typ 20 min ska jag ringa till Platå och fråga om dom har hittat nån mobil.
Håll tummarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback