Headache.

Pappa kom in och väckte mig 10 min över åtta. Fem över halv nio går bussen. Jag ska duscha. Jag har diabeteskänning. Pappa vet inte vad jag vill ha för frukost.

Jag hinner duscha. Pappa fixar mackor till mig (så fel!), tack. Han skjutsar mig till bussen.
Fick till och med stå och vänta några minuter.

Det verkar va invation med folk från Skåne i Linköping. Vet inte hur många som pratade skånska med mig idag! Hann inte äta heller, var så jävla mycket folk hela tiden...
Micke och Jess kom och hängde sista kvarten. Jag var helt svampig i benen och darrade och tappade saker hela tiden.

Nu är jag hemma igen. Så jävla ont i skallen jag har. (Troligtvis självförvållat!) Börjar jobba kl sju imorn så det blir varken vin eller sent ikväll.

Karlas föräldrar klev precis in igenom dörren nu hörde jag. Nu tittar dom på fotboll, och pappa är den enda som är intresserad antar jag. Haha.
Ska gå ut och snickelisnacka lite med gamlingarna.

Hörs&ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback