Karla&Ulla 4-ever and ever.

Lyssnar på The Cure, målar naglarna i en fruktansvärd orange färg (den heter Playtime, det är det enda roliga med den kan jag lova!) och har precis fått reda på att Nicklas äntligen fått en egen lägenhet i Jönköping! Här ska våldgästas!

För övrigt så har min kära vän världens bästa Karlsson skrivit så fint om mig i sin
blogg!


Här är Karla och jag när vi skulle på maskerad. Jag har aldrig sett så slampig ut i hela mitt lvi (hoppas jag!?) har och ganska beundransvärd bränna för att vara jag. Kom hem från Mallis typ nån månad innan. Snälla försök bortse från mig, vet inte riktigt vad jag gör.

Jag älskar dig också!
"When the night has come, and the land is dark and the moon is the only light we'll see.."

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHA vart är mitt nattlinne :P den försvan efter den kvällen ju :P

LOVE YA!!!

Postat av: Ulla

Jag har kvar det ju! Ligger i en låda och skräpar. Dock inte riktigt min stil så jag har det aldrig på mig!

Du kan få tillbaka det på stört om du vill hjärtat?

Puss!

2008-11-28 @ 22:01:27
URL: http://ullaulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback