Om ni inte redan visste det: jag har dålig karaktär!

Blev en runda till Platå igår, fast jag inte skulle. Fast jag inte skulle dricka. Jag hade väldigt trevligt med Carro, Ronja, Emilie och Matilda. Men nu är jag så nära avliden man kan komma och fortfarande leva. Trött. Jobbar ikväll 16-21, lördag 7-16, söndag 7-13.

Jag hoppas inte Olivia frågar om jag kan jobba på måndag, känns som jag måste va ledig. Sova och andas. Nu har jag jobbat en och en halv vecka i streck, och det är jag inte van vid. Igår jobbade jag både på Stolplyckan och Store. Det var iofs kul mer än tråkigt, mycket folk.

Här kommer en fruktansvärt bra låt.

 

Och vet ni? Igår spelade Markus Krunegård på Platens. Det visste jag för Veronica, Store-praktikanten skulle dit och se honom.
Så rätt vad det är tittar jag bort mot baren på Platå, och vem står där?! Jo det gör han.
Tror inte det var många som kände igen honom kan jag säga! Han såg ut som en student, haha! Försökte förklara för Carro vem det var, men det var inte så lätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback