News!

Jag har fått ett kusinbarn till!!! Min kusin Mia och hennes snubbe Andreas fick en dotter igår. Moa ska hon heta tror jag. Eller sist jag hörde nåt så skulle hon det iaf. Lär väl få se underverket på julafton, längtar!

Kristoffer och jag har fixat käk till pappa, Susanne och farmor.

(JÄVVVVVLAR! Johan hänger löst i Idol! En liten parantes bara.)

Vi åt hemma hos Kristoff och kollade på två olika frågeprogram och satt och svarade i munnen på varandra (mest pappa och jag då).

(Shit, Lars åkte. Så kan det gå när inte haspen är på!)


Vet inte om jag avslöjat här att jag tänkte försöka va nykter i tre veckor. Kommer ju aldrig gå. Det rycker redan i dansfoten. Nu jobbar jag hela helgen så det blir lugnt. Vi ska på bio imorn, myspys med mina girls... vilka av dom det nu blir, hoppas på allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback