Hej vad det går!

Eller?
Det känns som att klockan är typ halv elva på kvällen och så tittar jag... och den är 18.30!

Gick upp alldeles för tidigt imorse. Halv åtta tror jag. Fader Abraham jobbar kväll den här veckan så han är hemma på dagarna och gör mig sällskap, mysigt.
Pyromanen i honom kröp fram imorse. Eldade som om det enda han någonsin gjort.

Vi tog en sväng ner till banken. Jag skulle betala min jätteroliga restskatt. 6187 svenska riksdaler. Åh, så mycket roligare man kan ha med dom pengarna än att bara vara tvungen att kasta in dom i nåt jävla skatte-system.
Det blev familjeträff på banken för det var Kristoff som hjälpte mig.

Vi bestämde även att vi ska fixa middag för pappa, Susanne och farmor hemma hos honom på fredag.
"Vad ska vi laga då?" frågade jag.
"Det är ju ditt problem! Jag fixar lokal, du mat!" svarade han.
Ok? Vet inte vad jag ska hitta på.

Har även varit i simhallen idag. MED SIMGLASÖGON! Simmade så mycket fortare och längre än sist. Åh, vad jag älskar vatten. Kommer nog att återfödas som en fisk i mitt nästa liv.

I bastun satt det två kvinnor. Har aldrig i hela mitt liv hört två människor prata så bred östgötska! Östgötska ger mig panik, den kryper på mig på ett väldigt obehagligt sätt.


Ikväll har jag lagat soppa till Susanne och mig själv. Blomkål, kokosmjölk, paprikapulver, curry och lite annat. Helt ok blev det. Plus att jag hade köpt världens godaste surdegsbröd på Sandelius!

Nu ska jag skriva mail till Kerstin på sjukan, hon ringde idag och ville att jag skulle bestämma när jag ska åka till Karolinska. Ringde till Carro, som får vara mitt sällskap och chafför. Nån mer som vill hänga på? Den 27/11 drar vi i så fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback