Folke Arström for president! (om han fortfarande lever?)


Är inte det här det snyggaste ni har sett? Sprang på dom på Duka när jag var inne för jag inte hade nåt att göra när jag väntade på bussen.
995.- för 12 stycken, alltså fyra av varje. Värt det? Man måste ju ha några också liksom. Tror fan det skulle va värt det!
Pappa, jag vill ha dom här i julklapp... tack så mycket!

Sen finns dom ju utan det svarta också.

Inte riktigt lika coola va? Lite billigare var dom visst också.

Och på tal om far så ringde han nyss. Satt och käkade på nån restaurang i Tyskland med Susanne och hennes mor och bror. Lät som han hade druckit några öl alltså, haha.

Stolplyckan imorn 7-13. Därefter ska jag träffa min kära Caroline och så ska jag ringa Liza!!

Puss&kram&godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback