Sämst.

Vaknade vid halv tolv, helt död efter den värsta pärs jag någonsin upplevt på jobbet. Sista timmen var extremt påfrestande och jag var sjukligt trött och allt gick åt helvete, fast jag verkligen försökte... Det gick liksom inte styra över det, psykologiskt utpumpad av en viss person. Och lågt blodsocker på det.

Och så tittar jag ut genom fönstret när jag vaknat och ser att det är snö ute! Jävla skit. Jag kommer på att jag sa att jag skulle ringa Kine efter jobbet och det hade jag inte gjort för jag däckade såfort jag satte mig på bussen. Fick dåligt samvete och ringde idag, så kul att höra hennes röst, det var länge sen!

Och så rullar det in ett sms från Liza, hon kommer hem idag! Får dåligt samvete för att jag inte hört av mig på så länge fast jag egentligen har all tid i världen, och för att jag fortfarande inte varit och hälsat på i Umeå.

Känner mig ungefär som världens sämsta människa, idag, för att ta det kort. Men nu kan det väl iaf inte bli värre?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback