SAKNAR DIG.

image241

Är dödligt trött för tillfället (en mix av bakfylla, trängsel i sängen men Jess inatt, för mycket springande på stan och jobb ikväll).
Däremot har jag väldigt mycket att va glad över idag. Fick sms från Oslo idag, och bara skrek rakt ut av glädje inne på Gina, verkligen kul... och otippat! Lovar att jag ska skynda mig tillbaka!

Liza och jag skrev precis på msn och jag ska ta en tripp dit också, äntligen! Det sjuka var att vi precis samtidigt skrev;

Ulla säger:

Saknar dig!!

Liza säger:

Saknar dej!!!
.. vill bara åka till Umeå precis den här sekunden och hälsa på!

Och idag så fyller även den här filuren:

år... Congratz!
(För övrigt jag som tagit bilden, på Mallis -06. Hörde hur han skrek "BULLIS!" och så kom jag in på toan och fick se det här... saknar det nåt enormt!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback