Raka vägen till Smällgatan.

För tio minuter sen kom pappas sambo in och kläckte ur sig:
"Vi ska åka till din farmor om ungefär en timme... ska du med?"
... så nu blir det en tur till min favorit i påsk iaf.

.
Fikade med Liza på Sandelius (känns lite medelålders, men vad gör man när hon är i Åtvid liksom? Haha.) tidigare idag.
Åh, vad jag inte vill att hon ska flyga tillbaka till Umeå, kan hon inte stanna här med mig föralltid?! Det känns ändå ok på nåt sätt, för jag ska snart ta en tripp dit... ska bli kul att se Emma däruppe också!

Annars har jag tillbringat dagen sovandes, läsandes och snorandes. Som att bakfyllan från i lördags kom idag istället! Emma var inne och lånade en bok, pappa och jag har flyttat en jättehylla som han har byggt (!) och så frågade han hur man stavar väg på norska, för han behövde veta det till nåt korsord. Vi kom efter lite spånande fram till att det borde va vei, men jag är inte 100.

Nu blir det som sagt farmor-besök, och lite senare ikväll kanske en date med min små änglar (internskämt).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback