Platens freak-show.

Hemma igen. Har precis tagit mig igenom ett sov-maratonpass på typ två timmar,
i Linköping var det sommar, verkligen, helt fantastik luft och sol. Emma och jag såg Björn Skifs komma gående i en outfit som kunde haft samma årgång som "Drömkåken". Och det var han!!
Vi missade såklart bussen och satte oss och käkade frukost på McD. Observera att vi vaknade när Jess gick till jobbet vid halv nio och somnade inte om. Kittan var på surhumör och vill inte alls ut och gå till jobbet med Jessica. Hon typ gav ifrån sig en massa skumma ljud och försökte klämma sig fast både på mig och i sängen.


Igårkväll blev det tre olika sorters drinkar hemma hos Jess. Det var lite freak-show över folket på Platens, kan ärligt inte säga om jag hade kul eller inte. Till och från, antar jag. Vi hoppas det bara var en tillfällig svacka, annars blir jag grymt besviken!
Medan Jessan trängde sig i garderobskön (bad!! Kön är  för övrigt är den sämsta kön som någonsin funnits, fan nytt rekord varje vecka!) kom det fram nån snubbe till Emma och mig. Han började prata med Emma medan jag stod och stod och undrade vad han ville. Emma berättade sen att han hade sagt:
"Jag och mina kompisar har stått och kollat på er i tio min och kommit fram till att ni är sötast här ikväll. Är ni plastikoperarade?"
Hahaha, så jävla illa (och inte sant! Det var ganska många söta tjejer faktiskt! Lite dåligare med killar, tyvärr!)!

Snart blir det invation av folk här i stugan. Pappa och Susanne ska ha nån slags tillställning med X antal personer. Jag får tydligen va med om jag vill också!
Får se om jag hakar på eller om det blir en tur till Emma eller J.

Nu tänkte jag läsa ut Duck city och dricka te.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback