Lördag!

Redan lördag igen!
Har redan hunnit med en sväng inne på Systemet (i Åtvid! Inte varje dag jag är där!). Köpte champagne till Mirella, en jobbarkompis som jag ska på kalas hos ikväll. Hon är den enda jag har träffat och vi skulle bli 14 pers! Kul!
Det råkade (?) även bli en flaska vin till mig själv!

Snart blir det raka spåret till Linköping, där jag ska hänga med Jess och Carro några timmar! Tror inte jag har sett dom nästan alls på hela veckan?!

Nu blir det te och Stieg Larsson... för tillfället känns det som att boken aldrig kommer ta slut! Jag läste extremt fort redan på mellanstadiet (det var väl en tjej som läste fortare i min klass, hon bara glodde på sidan och bläddrade vidare, haha!) och jag tycker jag läser i en helt ok hastighet nu också, men det är så många sidor och jag har hinner liksom inte sitta och blöja hur ofta och länge som helst! Men bra, det är den!

Dagen fråga: "Kommer du ihåg veckodagarna på tyska?" som jag precis frågade J. Nån som gör det?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback