Då var det slut....

Perrelli till Belgrad. Varken nöjd eller missnöjd känner jag mig faktiskt! Det enda jag reagerade på var att hon verkade så likgiltig och såg jättenervös ut.
Ärligt talat så vet jag inte vem jag tyckte skulle ha vunnit, så jag kan väl inte klaga egentligen, haha!
J är iaf helnöjd med resultatet! Jag var helnöjd med Björne iaf, vilken jävla stjärna!

Nu är det full rulle här hemma. Pappa, Susanne, Håkan och Gerda (grannar, Karlas föräldrar..) sitter här ute och yrar ikapp med Robert Gustafsson i reprisen av "Så ska det låta".
(Nu är det knäpptyst...vad gör dom?! ... nån sjunger väldigt fint iaf! Nu skrattar dom!!)
Håkan försöker dra igång allsång... Och jag ska försöka sova i det här oväsendet!
Nu sa Håkan "Jaha, så kan det gå, sa flickan och sket ner sig."
Moget, haha, men så jävla rolig han är alltså!

Work imorn 7-22. Glapp tre timmar mitt på dan, då ska jag hänga med Jess. Carro ska tydligen på släktkalas!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback