!

Oj. Vilken helg (räknar med tors) det har varit såhär långt!
Kommer längre rapport när jag hinner, Karla och Jimmy kommer och hämtar mig vilken sekund som helst nu!

Men jag kan säga såhär, det kommer krävas en jävla massa roligheter ikväll för att slå det vi fick till igår och i torsdags!

Carro sa igår att inträdet till deras lägenhet ikväll var skivor, för igår lyssnade vi på Cornelis V hela kvällen! Så jag tar med mig Michael Jacksons number ones, Sahara hotnights "What if leaving is a loving thing" och nån med Timbuktu. Letade efter nån bra skiva med Queen också, för att tillfredställa Emmas och mitt behov av dom, men nu hittar jag ingen!! Sjukt.

Iaf, ha en trevlig kväll! Det ska jag ha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback