Min bror har köpt lägenhet...

... och idag fick han nycklarna! Självklart jag var först på plats och skulle inspektera. Väldigt fint, grym utsikt över halva ÅBG, stora nya fönster överallt, perfekt läge (nära hem hit!). Och balkong! Snacka inte... han har bytt upp sig!

Lovade att jag ska hjälpa till och bära grejer på onsdag eller när det blir. Det värsta med allt det här är att jag blir sjukt sugen på att flytta också. Men vart?!

Och så ringer pappa idag och säger att jag ska betala nån försäkring som jag inte ens vet vad det är. Vuxenpoäng?

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag kommer sakna lägenheten, jag har trivts jätte bra där. Tur med fönstrena hade han oxå de bytta sammavecka som jag flyttade ut...

2008-07-05 @ 22:23:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback