"Man kan ju inte ligga hela tiden, man måste ju sitta också!"

Årtiondets värsta bakfylla har jag genomlidit idag! Men det var (nästan) värt det eftersom vi hade galet kul igårkväll!

Det blev på tok för många drinks, shots och jag vet inte allt. Vem fan shot:ar champagne?! Det gjorde jag igår.

Vi var på BK och Platå, Johnny och Magnolia-packet beställde in 15 flaskor champange och 250 shots. Jag var inte den enda som var helt stenad, om vi säger så, haha!

Efter ett litet missöde inne på Hakepi, ville jag bara gå hem. Jess skulle sova hos Micke. Carro gormade: "DU GÅR INTE HEM SJÄLV!" och jag bara kände mig så sjukt dålig, men ändå stod jag kvar. Respekt! Emelie och jag började traska hem till Carro och Johnny där jag somnade nånstans i luften precis innan jag landade i soffan.

Idag har jag sovit, mest i soffan men också lite på mattan inne på toan. Tonårsfylla, aldrig mer. Sprit - aldrig mer. Eller iaf inte mer den här veckan! Tur att det är söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback