Lægesrapport: 080601.

1. 100 år sen jag var såhær solbrænd på mina underarmar (bonnbrænna, yes indeed!).

2. Køpt skor. I princip gratis.

3. Insett att jag ær værdeløs på att ringa folk, sorry, ska bli skærpning!

4. Åker hem nån gång næsta vecka, hur overkligt som helst, kan inte fatta det!

5. Dundersugen på utgång 24/7... såfort jag hør musik børjar jag digga och drømma om paraply-drinkar.

6. Lurar på om jag ska slå till på en ny parfym, Chloe (før 30:e gången vill jag bara poængtera att jag inte kan gøra apostrof!)
Provade den idag.
"Lukta på den hær!" sa jag till J och kørde fram underarmen.
"Den luktar toalett!" sa J.
Men ændå, nær den liksom har satt sig, helt ljuvlig! Dilemma?!

7. På jobbet har vi en mus, jag vet inte om jag skrivit om det innan? Veronica har døpt den til Linus, och jag hatar den før den kækar upp allt som finns! Måste bli værldens tjockaste mus vilken dag som helst. Ibland ser man honom springa førbi nånstans och nær jag gør det blir jag mordisk och skriker "SLAKTA LINUS!!". Han kækar mitt brød och skiter på min ost.
Jag svær, innan jag læmnar Bogrønt kommer han antingen va størt øverviktig eller død.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback