Last day in Oslo.

Jobbade sista dagen igår. Det blev lite galet før Karin blev sjuk och var tvungen att gå hem, Veronica och Rakel var inte dær.
Fick en galet søt kanin av May nær jag skulle gå. Inga tårar blev det heller, har nog inte fattat att jag slutat æn.
.
J jobbade på igårkvæll och som jag antar att alla vet var det ju Sverige - Grekland. Nicklas ringde och jag bestæmde mig før att hænga på grabbarna och kolla nere vid fæstningen. Dom var redan dær, så jag ringde nær jag nærmade mig... och fick se århundradets kø!
Nær jag efter 70 om och men var inne, hittade jag dom ganska fort, Nicklas, Marcus, Alex, Albin och Danne.

Jossan ringde och vi hookade upp några minuter och tjattrade.

Men kære tid! Vilken stæmning! Ska man behøva åka utomlands och se på EM før att det ska bli så fantastiskt?! Værldens drag! Allsång, alldans och allmænt sjuk och rolig stæmning!
Och vem stod i kassan nær jag skulle køpa vin om inte Erik!

Vi drog vidare till Nichol & Son dær alla praktiskt taget alla svenskar i Oslo verkade befinna sig. Grabbarna dumpade mig och gick hem så jag glassade omkring sjælv och drack på tok før många drinkar (utan att det spårade ur!) och eftersom det var så sjukt grym musik blev det det lite spontandans också.

Idag blir det nog en liten tur igen! Ska førsøka skrapa ihop lite folk...

Och det blev precis ett par nya shoes också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback