Åh vilken underbar dag!

Ledig.
Tog cykeln ner till Vippetangen.
Satte mig i en båt (ensam med tio tusen pers) och åkte till Gressholmen.
Premiærbadade (perfekt temperatur!)
Solade.
Læste.
Kækade ananas och melon.

Tog båten tillbaka med solen i håret och gåshud på armarna. Vilken dag! Lyssnade på Sade och livet var fullændat.

Efter en svæng hemma på Bislett (dær jag fick høra føljande: "Du ær skitbrun på underarmarna, brun på øverarmarna och typ vit på halsen!"... tack! Nu ær jag trefærgad!)
dær jag hann duscha, prata med både Zora och Emma, skvallra med J och prata fotbollskor med Tobbe, åkte jag ut till Nordstrand dær jag træffade mina kæra arbetskamrater. Och så åkte vi, Veronica (sista dagen vi jobbade ihop igår!) Sissel och jag åkte och kækade våfflor efter ett och ett halvt års tjat.
Grym utsikt och roligt sællskap.

Veronica och jag promerade ner till henne och sen tog jag trikken sista biten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback