Sitter här...

.. och har ont i magen. Slaktar musik, och det är verkligen inte en favoritsysselsättning!

Good news: var hos min bästiga bror, och fick (låna!) en ipod, en lila, hur snygg som helst. Iofs bara shuffle, jag är van vid mina stora, men jag är överlycklig iaf!
Bad news: 1 GB... hur i helvete...? ska jag få plats med allt?! Nu sitter jag här och nästan grinar för jag måste plocka bort så mycket ljuvlig musik! Gaaah! Jag blir tokig.
Jag gillar inte itunes heller, nu var jag tvungen att uppdatera skiten och har redan kopplat in ipoden och den håller på och blinkar och uppdaterar och jag får ondare i magen och onormala svettningsattacker för jag vet inte vad jag gör... Det var såhär jag hade sönder min första ipod, för jag drog ur sladden innan den var klar. Och nu vill dom (uppdateringen till itunes) att jag ska stänga av datorn, men det kan jag väl inte när ipoden håller på och uppdaterar? Och vad fan uppdaterar den då liksom?!

Ångest på högsta nivå på Klövervägen 6 ikväll, överlever jag den här kvällen med en fungerande ipod kommer jag gråta av lycka!
Håll tummarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback