Nästa: Platens.

PLAAAAATENS! Här kommer vi. Emma-vän ska med ikväll också och det innebär succé ända ut i fingerspetsarna.
Borde inte egentligen... men som J och jag brukar säga: "JAG KAN INTE LÅTA BLI!".

För tillfället ser mitt hår ut som skit, som visset hö typ, och jag känner inte för att ha på mig nåt annat än mys... men vänta bara!

"Med all respekt...  du låter ganska ung?!" är helt klart dagens mening!

Var inne en sväng hos Emma, Zora och hon hade bakat bröd och det slog mig hur mycket jag älskar dom allihopa. Emmas föräldrar, Karlas, J's. Dom är som föräldrar för mig, har alltid varit och ställer alltid upp för mig. Jessans och Carros är som plastföräldrar, dom diggar jag grymt mycket också, men jag har ju inte träffat lika regelbundet och ofta som dom här på gatan!

Dag plockade fram gitarren idag, och det är verkligen en sån sak som jag kopplar till min barndom. Vi pratade om Holland, Dag förklarade att Holland ligger under vattenytan, att dom liksom har byggt vallar runt så det inte ska försvinna utan vattnet. Visste ni det?! Det står tydligen i femmans kursplan (Dag är mellanstadielärare) att man ska kunna det, och varken Emma eller jag har hört det! Har ni?!

Har hört rykten om att Linda och Niclas är på Lanzarote, inte ett dugg avundsjuk, jag lovar. Och snart sticker Nicklas, Jesper och Carro. Fy faan.
Emma och jag får nöja oss med en sväng till Linköping.. och det är ju inte illa pinkat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback