Kine 23 år! Happy birthday!

Om nån har försökt få tag på mig.. har inget batteri i mobilen! Och laddaren är hos Carro så jag får inte tag på den förns imorn.
.
Idag fyller den här sötnösen år!

GRATTIS HJÄRTAT!

.
Vet inte riktigt hur jag ska beskriva fredagskvällen... det var så mycket, mycket av allt liksom! Kanonmusik till att börja med, Jack Peñate "Torn on the platform" kom och Queen och det var första klass allting.
Det blev inte så mycket dans för mig, stod mest och hängde med en viss person, en väldigt rolig kväll blev det iaf, det tror jag vi kan va överens om, eller hur Jessan och Emma?
Pratade precis 14 min i telefon med Jess (jag brukar aldrig prata länge i telefon, tycker det är bättre face-to-face) och det kanske blir en liten runda på onsdag!

.
Igår kväll såg Emma, J och jag "Dreamgirls" med bland andra Beyonce och Jennifer Hudson. Filmen var lite seg, hände inte så mycket, den tilltalade mig inte speciellt... men musiken! Satt och diggade hela tiden!

.
Det är tomt hemma nu, oj så tomt. Kristoff tog sitt pick och pack och lämnade oss igår. Jag skulle egentligen ha hjälpt till o flytta allt, men vi blev kvar ganska länge i stan så jag missade det..
Konstigt hur man liksom kan känna så tydligt att nån är borta efter mindre än ett dygn. Som tur är det ju inte Eskilstuna som gäller den här gången!

Att K flyttade innebar iaf en bra sak för mig: jag har övertagit hans garderob. Så nu har jag två stycken. En med myskläder och en mer "vanliga" och piffiga. Upptäckte att jag saknar en massa skor när jag börjde riva runt. Tror jag har tre och ett halvt (!) par hos Jessan, två hos Carro, ett halvt par i Oslo och jag vet inte allt.
Titta så bra det blev:

Mysgarderoben!
Här är garderoben i mitt rum, som jag sa till pappa: "Jag förstår inte hur jag fick plats med allt här inne innan!" och då svarade han: "Det fick du ju inte!".

Här är den som står i Kristoffers gamla rum.. Smällde in lite skor också!

Jag känner mig som en ny människa nu när jag har rensat lite, och nu vill jag shoppa, för det finns ganska mycket plats kvar!

Hoppas ni mår bra allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback