Hur mycket mer pallar min lever?

Söndag igen. Redan!

Blev utgång igår igen... fast jag inte skulle ha gått ut. Jag har verkligen världens dåligaste karaktär! Jag käkade sushi och dom andra åt annat hemma hos Johnny, Carros boyfriend. Sjukt gott var det.
Vi började göra oss i ordning typ vid 20, och började dricka både vin och sprit och jag försökte stå på huvudet i Johnny och Carros säng... jag kan säga såhär; det var lättare på mellanstadiet.
"Då kunde man ju stå på huvudet i flera timmar!" som jag råkade säga till Carro, och vi skrattade och ramlade ihop i en hög.

Jag satte mig såklart vid datorn sen och var dj. Kan liksom inte låta bli. Det blev bland annat den här låten:
http://www.youtube.com/watch?v=wRayKxgePQI
som jag älskar.

På väg till Magnolia träffade vi två killar från Göteborg som jag stod och pratade med i baren. Göteborgska är verkligen världens skönaste dialekt! Jag lovade dom att jag skulle ringa när jag flyttar dit.
Fick med dom + Jessan till Platens. Tror aldrig jag har sett så mycket folk där!
.
Det blev mycket dans och prat med gamla bekanta. Jag råkade även presentera mig på ett lite konstigt sätt för en av deras kompisar:
"Hej, Ulla.  Jag har tydligen skickat en massa oanständiga sms till XXXXX.". Haha. Typiskt mig.

Skickade även ett (inte lika) oanständigt sms till världens sötaste leende. Han var tydligen ute, men på fel ställe.

.
Idag har det varit lugnt. Jess, J och jag sov hemma hos Jess.
J och jag tog ett tåg hem och var i Åtvid typ vid sju. Pappa kom och hämtade oss. När vi kom hem satt pappa, Susanne och jag och kollade på "Hemma hos Jamie". Älskar matlagningsprogram. Och det är nåt med den karln, alltså! Vet inte vad, men han är tilltalande på nåt sätt....

Pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback