Herregud, han är död...

Jag satte mig precis vid datorn och fick för mig att lyssna på Otis Reddings "(Sittin on) The dock of the bay" och så får jag se det på en sida: Heath Ledger är död. Vilken chock, och till den låten, det kändes så overkligt!
Kommer ihåg på högstadiet när vi satt hemma hos Karla och såg "En riddares historia" och dreglade allihopa, vilken kille!
Nu är han borta, så grymt och jag kan inte förstå det. Och i "Brokeback mountain", vilken skådespelare, jag älskar den filmen!

   

Heath och Michelle Williams var helt klart två på min "Favoritkändispar"-lista. På första plats, alltid Drew Barrymore och Fabrizio Moretti, men på andra plats. Kolla bara den här bilden:


Åh, så stiliga! Den klänningen skulle jag dö för. Oscarsgalan, 2006.

Det är så sorgligt att jag inte vet var jag ska göra av mig själv. Tycker det har varit alldeles för mycket död och elände ett tag nu. På jobbet känns det som att nån dör varannan dag, folk i min ålder dör också, fick jag bevis på förra veckan. Och nu det här..

RIP


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback